CrisFan666 Posted April 14, 2018 Author Report Share Posted April 14, 2018 6 hours ago, arbutus said: I'm sure you will do fine, this is also a good time to adjust the valve clearances, and change the coolant! ??...... yes, holy words ... !! ....so .... let's get inside ... SEASON..... IT'S AT THE DOORS !!! At least here in the little Italy? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CrisFan666 Posted April 14, 2018 Author Report Share Posted April 14, 2018 (edited) Guys.... I'm going crazy to look for a bigger impeller kit for my Beta IV 4T, since I have to do this job on the bike I would not like to mount the original plastic impeller ...... I'd like to fit an aluminum impeller like the one in the evo 2t kit ..... You will not believe it but I can not find it anywhere ....... but how ... the bike build it in Italy ..... but I live in Italy Does anyone know of any manufacturer that has the model for Evo 4t ???? Hello to all Ragazzi ... Sto impazzendo a cercare un kit di giranti più grande per la mia Beta IV 4T, visto che devo fare questo lavoro in bici non vorrei montare la girante di plastica originale ...... I piacerebbe montare una girante in alluminio come quella del kit evo 2t ..... Non ci crederai ma non riesco a trovarlo da nessuna parte ....... ma come ... la bici la costruisce in Italia ..... ma vivo in Italia Qualcuno sa di qualche produttore che ha il modello per Evo 4t ???? Ciao a tutti✌ Edited April 14, 2018 by CrisFan666 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CrisFan666 Posted April 19, 2018 Author Report Share Posted April 19, 2018 Update: For work on the bike .... everything is postponed for the next weekend. ... Meanwhile I managed to find a great one "INCREASED IMPELLER KIT" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CrisFan666 Posted April 19, 2018 Author Report Share Posted April 19, 2018 (edited) Dall'esperienza di molte persone che hanno già montata in bici da anni .....: * ??? Aumento del consumo di energia dal motore .... semplicemente "trascurabile" ... e nessun problema con la pompa di spostamento ... (sull'ingranaggio della nota EVO 4T c'è il metallo .... e non il termoplastico. ... che comunque non promuove promozioni anche su 2T) * Nessun problema con bici da corsa con basse temperature ((-20 gradi C *) .... una volta a temperatura ottimo ... troppo freddo ... almeno per quello che significa ... molto freddo in ITALIA ... !!! * Risultati eccellenti .... anche nelle condizioni di lavoro più esasperate e pesanti del motore ...?.. la temperatura massima raggiunta ..... scende di 15 gradi C * !! quindi il motore si sta comportando in modo ottimo e quando si arriva a quel punto la differenza è sentita e molto ..? .. troppo! Quindi per EVO 4T ..... fortemente consigliato !!!! Edited April 19, 2018 by CrisFan666 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CrisFan666 Posted April 19, 2018 Author Report Share Posted April 19, 2018 Here's where you can find in Italy from an excellent and respected engine trainer: MOTOTEKNA 030 8980297 mototekna@email.it Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.